۱۳۸۸ شهریور ۱, یکشنبه

حماقت اقتدارگرایان;
توهم حذف اصلاحات در ایران!!!
سناریویی که اقتدارگرایان در حذف جریان اصلاح طلبی دنبال می کردند با کمال بی تدبیری آنان و هوشمندی رهبران جریان موج سبز به خواب و خیالی دور از ذهن تبدبل شد وجریانات بعد از22 خرداد نهایت ضعف و شکست این سناریو را نشان داد.در این باره به چند نکته اشاره میکنم:
اولا حرکت اصلاح طلبانه در ایران پس از انتخابات ازقالب یک جریان وجبهه ی سیاسی در چارچوب احزاب تبدیل به یک جنبش عظیم مردمی (و نه صنفی و گروهی) شد که هیچ ابزار اقتدارگرایانه ای را یارای مقابله با آن نیست.
ثانیا کوته بینی حضرات! تا حدیست که جریان اصلاحات را فقط در تعدادی از چهره های سیاسی –اجتماعی خلاصه میکنند در حالیکه اصلاح طلبی یک جریان عمیق وریشه دار دموکراتیک در ایران است که دارای بیش از100 سال سابقه ی روشن بوده و با دیکتاتوری سلطنتی و سپس دیکتاتوری آخوندی درتقابل است.
ثالثا دروغ پراکنی های صدا و سیمای ملی! و کانالیزه کردن اخبار باعث روی آوردن مردم روشنفکر ایران به خبرگزاری های جوامع دموکراتیک غربی شده که خود رسوایی بی شماری برای این ارگان کودتاگران بوجودآورده است.
رابعا حرکت های دستگاه امنیتی( و در راس آن بخش سیاسی و امنیتی سپاه) دراین 30سال برای مردم روشن شده و هیچ کسی اعتراف گیری ها ی استالینی و تحلیل های یک سویه شان را باور نمی کند
به امید پیروزی
محمد

۱ نظر:

دیوارنویس گفت...

سلام
لطفن اگه عکسی از شعارنویسی شهررضا، اصفهان دارید برای ما بفرستید.
http://iranisabzpics.blogspot.com

تاحالا از اردبیل، خوزستان، دامغان، تبریز، مشهد، خرم‌آباد، مهاباد، اصفهان، ... عکس فرستادن ولی از شهرضا هنوز هیچی. اونجا خبری نیست از شعارنویسی؟