۱۳۸۸ شهریور ۱, یکشنبه


تاکید هاشمی رفسنجانی بر ایجاد فضای 'عقلايی' در کشور
علی اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان رهبری، ضمن تاکید بر جایگزینی "فضای عقلايی" به جای "فضای هيجانی" در ایران، بر ضرورت حفظ وحدت در کشور تاکید کرده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) علی اکبر هاشمی رفسنجانی روز شنبه (22 اوت) در ابتدای جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، "...جايگزين كردن فضای عقلايی به جای فضاي هيجانی و احساسی و ايجاد فضای نقادي آزاد و استدلال و پاسخگويی مناسب و قانونی به نقدهای منصفانه را از ضرورت‌های شرايط كنونی دانست".
این مقام ارشد در عین حال رعايت دستورات رهبر جمهوری اسلامی ایران، ايجاد شرايط مناسب برای عمل و پايبندی فراجناحی به قانون اساسی و برخورد با قانون شکنان را از ضرورت های شرایط کنونی دانست.
رئیس مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنین بر احقاق حقوق افرادی كه به باور وی حقشان در جریان بحران سیاسی ایران ضايع شده و نیز بر برخورد با متخلفان تاکید کرده است.
به گزارش ایسنا، علی اکبر هاشمی رفسنجانی گفته است: "...صاحبان تريبون و صاحب نفوذان و رسانه‌ها از دامن زدن به تفرقه و تيترسازی ‌های جنجال‌ساز خودداری و در جهت ايجاد وحدت و وفاق جامعه راه را باز كنند".

هیچ نظری موجود نیست: