۱۳۸۸ شهریور ۱, یکشنبه

کوشش‏های بچه‌گانه عوامل کودتا برای سرپوش گذاشتن بر جنایت، همچنان ادامه دارد
تلاش برای حذف هر گونه ترانه موسوی!
در پی افشای ماجرای ترانه موسوی، نمایش ساختگی صداوسیمای غیرملی برای دروغ جلوه دادن اصل ماجرا، و سپس آشکار شدن دروغ‏های آن نمایش بچه‏گانه که با هوشیاری مردم و نامه‏‏ای از مهدی کروبی صورت گرفت؛ باز هم نشانه‏ای دیگر از این تلاش‏های ناموفق هویدا شده است.
به گزارش موج سبز آزادی، چندی پیش و پس از آنکه صداوسیمای غیرملی از قول یک کارشناس (قلابی!) سازمان ثبت احوال اعلام کرد که تنها سه نفر با نام ترانه موسوی در کشور وجود دارند، کاربران سبزاندیش اینترنت مچ دروغگویان را گرفتند و خبر از وجود افراد متعدد دیگری با نام ترانه موسوی دادند و مدارک آن را هم که موجود بود! ارائه کردند.
یکی از این شواهد، صفحه‏ای از پایگاه اطلاعاتی کتاب اول بود که فردی دیگر با نام ترانه موسوی را در گرگان معرفی می‏کرد. نکته قابل توجه اینجاست که اخیرا مراجعان جدید به این صفحه متوجه شدند که نام "ترانه موسوی" از آن حذف شده است.
با کمی دقت در تاریخ به روز رسانی این صفحه معلوم می‏شود که در 28 مرداد امسال، یعنی سه روز قبل، اطلاعات این صفحه تغییر کرده و با توجه به اینکه فرد تغییر دهنده این صفحه از تصحیح آدرس غلطی که در این صفحه وجود دارد (آدرس مربوط به زمانی است که استان گلستان تشکیل نشده بود و شهر گرگان در استان مازندران قرار داشت!) خودداری کرده، باید نتیجه گرفت که این به روز رسانی تنها برای حذف نام «ترانه موسوی» بوده و در ادامه سیاست سرپوش‏گذاری حامیان کودتا بر جنایت صورت گرفته در حق «شهید ترانه موسوی» صورت گرفته است.
هیچ نمی‌توان گفت، جز اینکه ای کاش مسئولین امر، به جای این همه تلاش در پوشاندن دروغ‏گویی صداوسیمای غیرملی و تهیه‏کنندگان آن برنامه، کمی هم صادق بودند و نسبت به اطلاع‏رسانی صحیح به مردم اقدام می‏کردند.
<<صفحه مورد اشاره را در پایگاه اینترنتی کتاب اول در اینجا ببینید.>>

هیچ نظری موجود نیست: