۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

پس از 74 روز زندان انفرادی، رمضا زاده بر مواضع خود تاکید کردباز هم با دولت احمدی‌نژاد مخالفت خواهم کرد
رمضان زاده بر مواضع خود پس از 72 روز زندان تاکید کرد
رمضان زاده عضو شورای مرکزی و قائم مقام دبیرکل جبهه مشارکت بعد از پايان جلسه دادگاه نمایشی امروزدر جمع خبرنگاران بر مواضع فکری و سیاسی قبلی خود تاکید کرد . وی در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه نظرتان راجع به اعترافات چيست، گفت: من نظر خاصي ندارم و هر كسي بايد راجع به خودش بايد حرف بزند. هم چنین در خصوص آشوب‌هاي خياباني اظهار داشت: من به عنوان يك اصلاح طلب 12 سال است كه مواضع‌ام روشن است و با هر كار غيرقانوني توسط هر كسي در هر شرايطي مخالفم. رمضان زاده ادامه داد:‌من به عنوان يك اصلاح طلب هميشه مواضع‌ام روشن بوده و اگر به تمام سخنراني‌هايم توجه كنيم مي‌بينيد كه من با هر حركت غيرقانوني تحت هر عنواني و توسط هر شخصي مخالف هستم و البته مستحضريد كه من شب 23 خرداد يعني 2-3 ساعت بعد از اعلام نتيجه انتخابات دستگير شدم و از هيچ چيز خبر ندارم. رمضان زاده در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه نظرتان راجع به بحث تقلب در انتخابات چيست؛ گفت: با توجه به اينكه من بعد از دو سه ساعت بعد از نتيجه انتخابات دستگر شدم بنابر اين خبري از بحث تقلب در انتخابات ندارم. رمضان زاده در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص اينكه در دفاعيه خودتان چه مطالبي را اظهار مي‌داريد گفت: در زمان دفاع از خود به اين مسئله پي مي‌بريد و من يك اصلاح طلب هستم و خودم و خانواده‌ام هميشه طرفدار جمهوري اسلامي بوده‌ايم و براي جمهوري اسلامي تلاش كرده‌ام و تلاش مي‌كنم. وي ادامه داد: در يكي از آخرين سخنراني‌هايم در زمان انتخابات در كردستان يك نفر به من گفت شما مزدور جمهوري اسلامي هستيد و من گفتم آره من مزدور جمهوري اسلامي هستم و مشكلي هم ندارم. من براي اين جمهوري اسلامي تلاش كرده‌ام و باز هم تلاش مي‌كنم. رمضان زاده در خصوص روند دادگاه خاطرنشان كرد: فكر مي‌كنم روند دادگاه در يك مسير و روند اشتباه است، يك اختلاف نظري بين جناح‌هاي سياسي بوده و ما مخالف دولت نهم بوده‌ايم . من معتقدم برنامه‌ها و روش‌‌هاي اجرايي دولت اشتباه بوده و بازهم اگر دولت دهم همان شيوه را ادامه دهد با آن مخالفت خواهم كرد و باز هم طرفدار جمهوري اسلامي خواهم بود. رمضان زاده در ادامه تصريح كرد: من در تمام سخنراني‌هايم گفته‌ام كه طرفدار جمهوري اسلامي هستم واگر كسي برنامه براندازي داشته به خودش مربوط است و اگر هم يك كشور خارجي بخواهد به ايران حمله كند، من اولين نفري هستم كه اسلحه به دست مي‌گيرم و من اشتباه دستگير شدم. وي درپاسخ به اين سوال كه در كدام مكان زنداني بوديد گفت:‌ به ما گفته‌اند كه نگوييم و البته من در انفرادي بودم و اين هفتاد و چهارمين روز حضور من در انفرادي است. وي در خصوص نحوه بازداشتش اظهار داشت: من در خيابان سرباز با فرزندم در ماشين بودم كه مرا بدون هيچ حكمي بازداشت كردند. وي با بيان اينكه من فقط 4 بار تلفني و تنها چند دقيقه با خانواده‌ام صحبت كردم، گفت:‌ من با كيفرخواست عمومي چه در دادگاه اول توسط معاون دادستان قرائت شد مخالفم و دليل مخالفتم اين است كه اين يك اختلاف درون جناح‌هاي سياسي بوده و نبايد اين به پاي اختلاف يك جناح با نظام گذاشته شود ما همه نيروهاي نظام بوده‌ايم و اين اختلاف بين دو جناح سياسي بوده و حل هم مي‌شود و من با كيفرخواستي كه بخواهد يك جناح را در مقابل نظام قرار دهد، مخالفم.

هیچ نظری موجود نیست: