۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

اعترافات فاضل موسوی عضو کمیسیون اصل نود پشت تریبون مجلس به خود آییم که دیری است جریانی غیر جریان انقلاب در حال رشد است
عضو فراکسیون خط امام(ره) تاکید کرد:«اگر شایعاتی که در مورد دفن عده‌ای از کشته‌شدگان حوادث اخیر، مطرح شده مورد رسیدگی جدی قرار نگیرد،برای مردم و دشمنان تبدیل به یقین خواهد شد.»
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، فاضل موسوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس در نطق میان دستور خود از تریبون مجلس خواستار بررسی صحت و سقم خبر دفن دسته‌جمعی کشته شدگان حوادث پس از انتخابات شد.
وی که جملات خود را با عبارت من «معترفم» و با صدای محکم اعلام می‌کرد، گفت:«من معترضم حرکت‌های آرام و عاقلانه مردم برای مهندسی انتخابات را چنان به بیراهه کشیدن که آدمی را به حیرت می‌اندازد.راستی چرا؟»
موسوی گفت:«معترفم عده‌ای که در سال 42 و سال 57 با چه هجمه‌های ناجوانمردانه به امام(ره) حمله می‌کردند امروز به بهانه حمایت از حکومت اسلامی که قبل از 57 یک سطر هم در مورد آن مطلب ننوشته‌اند، تیشه به ریشه این انقلاب می‌زنند.»
وی ادامه داد:«من معترفم بسیاری از یاران نزدیک امام(ره) امروز از دایره یاری انقلاب امام کنار گذاشته شده‌اند.»
موسوی تاکید کرد:«من معترفم در مبانی دین ما و حتی در حکومت‌های لائیک اعتراف در حبس ارزشی ندارد.»
وی تصریح کرد:«من نمی‌دانم علت چیست و چرا دولت یک سیمای روشن از وضعیت اقتصاد، امنیت، مدنیت، بهداشت، مسکن، فرهنگ، اشتغال، روابط خارجی و ... نمی‌دهد، اما مردم را خس و خاشاک می‌نامند، اين‌ها از كجا سرچشمه می‌گيرد.»
موسوی گفت:«من معترفم آن جایگاهی را که امام در راس امور می‌دانست امروز عده‌ای در عمل و در بیان آن را ذیل امور هم نمی‌دانند.»
نماینده خدابنده تاکید کرد:«من معترفم جریانی که با امام مخالفت جدی از منظر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی داشت و تلاش داشتند تا ثابت کنند امام در این ایده و روش به خطا رفته است امروز در پی آن است.»
وی گفت:«همکاران گرامی فرض نمایم اگر امام امروز در بین ما حضورپیدا کند و بگوید با یادگار من، انقلاب اسلامی چه کرده‌اید؟و چه می‌کنید؟ چه پاسخی داریم؟»
موسوی خاطر نشان کرد:«به خود آییم که دیری است جریانی غیر جریان انقلاب در حال رشد است، اگر دير بجنبيم او رشد خواهد كرد و نه من را می‌شناسد و نه شمايی كه با گفته من مخالفت می‌كنيد.»

هیچ نظری موجود نیست: