۱۳۸۸ شهریور ۱, یکشنبه

نیاز مبرم به برخورد قاطع با براندازندگان نظام
پیام فاضل
انقلاب ایران با سه خواسته و اصل بنیانی آغاز شد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی. حال با هم براندازندگان این نظام را شناسایی کنیم:
در انتخابات اخیر با تقلب گسترده به اصل "جمهوریت" نظام حمله شد. چه کسی‌ مسئول بود؟ دولت رئیس جمهور پیشین، ستاد برگزاری انتخابات، شورای نگهبان، و نهاد رهبری.در پی‌ اعتراضات گستردهٔ مردمی نه تنها حقوق "جمهور" پایمال شد، بلکه "جمهور" ایران مورد تجاوز فیزیکی هم قرار گرفت و اصل دیگر یعنی "آزادی" مورد حمله قرار گرفت. زندانها مملوّ، خونها ریخته و قلمها شکسته شد. مسوول قربانی شدن "آزادی" که بود؟ دولت رییس جمهور پیشین، نهاد رهبری که مستقیماً "جمهور" ایران را تهدید به حمله و تنبیه نمود، نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه، بسیج، قوهٔ قضاییه.
در حین این داستان شرم آلود اصل "استقلال" هم با حضور مستشاران روسی و چینی‌، و حمایت تمام عیار این دو کشور بیخدا و دین ستیز، دلاورکشیهای لبنانیها، و بوسنیاییهای مزدور، به تاراج رفت. کسانی‌ که از روی دلرحمی چندین دهه با بزگواری کاسهٔ گداییشان را پر کردیم.
دخالت اجانب بی خدا و دین ستیز، و سپس تجاوز موهن زندان دیوان به زنان مسلمان محصنه و باکره، و لواط جابرانه به پسران جوان، "اسلامیت" نظام را هم مثله کرد. چه کسی‌ مسئول بود؟ مسوولین بالا.حال که مسوولین برندازی نظام را شناختیم، بایستی‌ همت کرده با قاطعیت تمام به حسابشان برسیم، و نظام را صیقلی نو دهیم.آری بیایید با هم نظام را از دست برندازانش حفظ کنیم.
شاد، سرفراز و استوار باشید
منبع‌: جرس

هیچ نظری موجود نیست: